Yardım ve Açıklamalar

  • MTEGM Uygulamaları (Kurum Takip Sistemi, e-Donatım İzleme vb.), Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı okul/kurumlar içindir.
  • Kurumsal şifreler kurumsal e-posta adreslerine, kişsel şifreler sistemde kayıtlı e-posta hesabına gönderilecektir.
  • İl MEM kullanıcıları kullanıcı adı olarak memXX (XX yerine iki haneli il plaka kodu gelmelidir. Ör: İstanbul mem34, Ankara mem06) yazmalıdırlar.
  • İl MEM mesleki ve teknik eğitim şubesi kullanıcıları kullanıcı adı olarak mteXX (XX yerine iki haneli il plaka kodu gelmelidir. Ör: İstanbul mte34, Ankara mte06) yazmalıdırlar.
  • Şifrenizi değiştirmek için "Şifreyi Sıfırla" seçeneği ile yeni şifre edinebilirsiniz.
  • Kurumsal e-posta (@meb.k12.tr / @meb.gov.tr), kişisel hesaplar için ise hesaba kayıtlı e-posta haricinde gelen şifre, bilgi ve yardım talepleri değerlendirilmeyecektir.
  • Kurumsal e-postanıza gönderilen mesajlar ulaşmıyorsa aşağıdaki adımları gözden geçiriniz:
    • 1. Kotanızın dolu olması durumunda mesajları alamazsınız. Böyle durumlarda gelen kutunuzdan eski, gereksiz e-postaları siliniz, çöp kutusunu boşaltınız ve disk kotanızı uygun hale getiriniz.
    • 2. Kotanız müsait ama mesajları alamıyorsanız. E-postanızın çalışır durumda olduğundan emin olmak için herhangi bir e-posta hesabından kurumsal e-postanıza bir demene mesajı gönderiniz. Deneme mesajını almadıysanız muhtemelen e-posta hesabınız çeşitli nedenlerden dolayı (spam, virüs saldırıları vb.) Bakanlık tarafından askıya alınmıştır. Durumu öğrenmek ve çözmek için il MEM Bilgi İşlem/MEBBİS birimi ile irtibata geçip, e-posta hesabını tekrar kullanıma açtırmanız gerekir.
    • 3. Tüm bunları yaptığınız halde sorun hâlâ devam ediyorsa İl MEM Bilgi İşlem/MEBBİS birimi ile irtibata geçiniz veya e-posta servisi Yardım Masası'ndan yardım talebi oluşturunuz.
    • 4. Kurumsal e-postalarla ilgili tüm iş ve işlemler Bakanlığımız Bilgi İşlem Genel Müdürlüğü ve il MEM Bilgi İşlem/MEBBİS birimleri tarafından yürütülmektedir. Bu birimler dışında hiçbir birim kurumsal e-postalarla ilgili herhangi bir işlem (E-posta şifresi vermek, e-posta sorunlarını çözmek vb.) yapmamaktadır.
  • Gönderilen şifre sadece MTEGM Uygulamalarında kullanılabilir.

Modül ile ilgili soru ve sorunlarınızı mte_kalite@meb.gov.tr veya umut.acikgoz@meb.gov.tr adresine kurumsal e-postanız ile iletebilirsiniz.

Kurumsal e-posta dışında gelen talep, istek ve öneriler dikkate alınmamaktadır.

TELEFON İLE ŞİFRE VERİLMESİ KESİNLİKLE YASAKTIR.