ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ | Dalı Yok | 0 | 103 | 0 | 0 | 0 | 103 |
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ | Erken Çocukluk ve Özel Eğitim | 0 | 0 | 31 | 49 | 49 | 129 |
GRAFİK VE FOTOĞRAF | Dalı Yok | 0 | 36 | 0 | 0 | 0 | 36 |
GRAFİK VE FOTOĞRAF | Grafik | 0 | 0 | 20 | 23 | 20 | 63 |
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ | Dalı Yok | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİ | Mutfak | 0 | 0 | 1 | 3 | 6 | 10 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 122 | 0 | 0 | 0 | 122 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Bilgisayarlı Makine İmalatı | 0 | 0 | 20 | 29 | 16 | 65 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Bilgisayarlı Makine İmalatı | 0 | 0 | 14 | 9 | 20 | 43 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Endüstriyel Kalıp | 0 | 0 | 18 | 19 | 7 | 44 |
MAKİNE VE TASARIM TEKNOLOJİSİ | Endüstriyel Kalıp | 0 | 0 | 10 | 14 | 0 | 24 |
METAL TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 89 | 0 | 0 | 0 | 89 |
METAL TEKNOLOJİSİ | Kaynakçılık | 0 | 0 | 13 | 12 | 10 | 35 |
MOBİLYA VE İÇ MEKÂN TASARIMI | Dalı Yok | 0 | 62 | 0 | 0 | 0 | 62 |
MOBİLYA VE İÇ MEKÂN TASARIMI | Mobilya İç Mekan Ressamlığı | 0 | 0 | 17 | 28 | 14 | 59 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 78 | 0 | 0 | 0 | 78 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Elektrikli Araçlar | 0 | 0 | 10 | 7 | 8 | 25 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Elektrikli Araçlar | 0 | 0 | 0 | 13 | 0 | 13 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Otomotiv Boya | 0 | 0 | 14 | 14 | 7 | 35 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Otomotiv Elektromekanik | 0 | 0 | 21 | 24 | 34 | 79 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Otomotiv Elektromekanik | 0 | 0 | 20 | 18 | 13 | 51 |
MOTORLU ARAÇLAR TEKNOLOJİSİ | Otomotiv Gövde | 0 | 0 | 11 | 12 | 9 | 32 |
RAYLI SİSTEMLER TEKNOLOJİSİ | Dalı Yok | 0 | 43 | 0 | 0 | 0 | 43 |
RAYLI SİSTEMLER TEKNOLOJİSİ | Raylı Sistemler Elektrik-Elektronik | 0 | 0 | 11 | 15 | 14 | 40 |
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ | Dalı Yok | 0 | 37 | 0 | 0 | 0 | 37 |
YİYECEK İÇECEK HİZMETLERİ | Yiyecek İçecek Hizmetleri | 0 | 0 | 22 | 24 | 43 | 89 |