Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

Murat GÜLŞEN Daire Başkanı Tel : 413 12 56 - 413 12 52 
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

İdari ve Mali  Daire Başkanlığının Görevleri;

a) Daire başkanlarının sekretarya hizmetleri ile iletişiminin aksatılmadan yürütülmesini sağlamak.

b) Genel Müdürlük personelinin maaş, fazla çalışma, geçici görevlendirme yollukları, emekli olanların sürekli görev yollukları ve benzeri işlerini yürütmek.

c) Genel Müdürlük personeline ait toplu taşıma kartı planlaması ve dağıtımı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

ç) Genel Müdürlük tarafından yapılacak satın alma ve ödemelere ilişkin iş ve işlemleri ilgili daire başkanlıklarıyla iş birliği içinde yürütmek.

d) Genel Müdürlüğe ait taşınırlar ve her türlü araç, gereç, donatım, tüketim malzemesi ve benzeri ile ilgili iş ve işlemleri ilgili mevzuatı doğrultusunda yürütmek.

e) Genel Müdürlük çalışma alanında bulunan elektrik ve haberleşme tesisatı, klima, TV, video, fotokopi makinesi, yangın söndürme cihazı ve diğer cihazların periyodik bakımının yaptırılması, arıza hâlinde onarılması ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek.

f) Genel Müdürlük hizmet binalarında iş sağlığı ve güvenliği ile sivil savunma konusundaki iş ve işlemleri Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü koordinesinde yürütmek.

g) Genel Müdürlüğün arşivi ile gelen ve giden evrakına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

ğ) Olağanüstü günlerde ve ihtiyaç duyulduğunda Genel Müdürlükte çalışmasına ihtiyaç duyulan personeli Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğüne ve ilgililere duyurmak.

h) Genel Müdürlük personelinin görevlendirme, geçici görevlendirme, vekâlet ve görev değişikliklerine ilişkin onaylarını almak ve ilgililere duyurmak.

ı) Diğer birimlerden gelen ve Genel Müdürlük personelini ilgilendiren atama, görevlendirme ve görevde yükselme ve benzeri konulara ilişkin yazıları ilgililere tebliğ etmek.

i) Genel Müdürlük personelinin yıllık, mazeret, hastalık, doğum, ölüm ve benzeri izinlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

j) Genel Müdürlüğe atanan, görevlendirilen ve ayrılan personelin göreve başlama ve ayrılma iş ve işlemlerini yürütmek.

k) Genel Müdürlük personelinin özlük dosyasını tutmak.

l) Genel Müdürlük birimlerinin yerleşimi ile çalışma ortamlarının düzenini sağlamak üzere gerekli tedbirleri almak.

m)Hizmetlilerin çalışmalarını takip ve kontrol etmek, bu konuda ilgili birimle iş birliği yapmak.

n) Genel Müdürlük personeline ait giriş kartı ve personel kimlik kartı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

o) Geçici görevli personelin devam ve devamsızlıklarını her ayın sonunda kadrosunun bulunduğu kuruma bildirmek ve özlük hakları ile ilgili diğer iş ve işlemleri takip etmek.

ö) Genel Müdürlüğe intikal eden haciz ilmühaberleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.

p) Görev ve sorumluluk alanı kapsamında uygulamaya yönelik tereddüde düşülen hususlarda ilgili birim ve şahısları bilgilendirmek.

r) Genel Müdürlüğün proje ve protokolleri kapsamında görev alanına giren iş ve işlemleri yürütmek ve takibini yapmak.

s) İkili ilişkiler kapsamında ülkelerle imzalanan mesleki ve teknik eğitim iş birlikleri çerçevesinde başkanlık görev alanına giren iş ve işlemleri yürütmek.

ş) Kalkınma planları, hükümet programları, stratejik planlar ve eylem planları ile diğer üst politika belgelerinde görev alanına giren konulara ilişkin çalışmaları Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı koordinesinde yerine getirmek.

t) Başkanlığın görev alanı ile ilgili iş ve işlemlere yönelik açılan davalarla ilgili bilgi ve belgeleri Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğüne ve ilgili birimlere göndermek.

u) Genel Müdür tarafından verilen görevleri yapmak. 



Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Bina, Atatürk Bulvarı No 98 1. Kat A Blok Bakanlıklar/ ANKARA - https//mtegm.meb.gov.tr/mebpanel/onizlemeRedirect.php?KNO=1013CHK=a1eb88aa04d4cd13ee32e1a50b86e7d5e8d427d1

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.